Hoe los ik de Kpn-foutcode 141 op bij verbinding met Smart Tv?

 KPN is een uitstekende telecommunicatieprovider die erom bekend staat abonnees te voorzien van een vlotte, snelle en efficiënt presterende internetverbinding. Je kunt je KPN Experia box op veel apparaten tegelijk aansluiten, zoals mobiel, tab, tv en computer en profiteren van snel internet. KPN-gebruikers kunnen eenvoudig hun smart-tv aansluiten op het KPN-modem en hun favoriete tv-programma's bekijken op OTT-zenders.

Bel ons KPN telefoonnummer als je wilt weten hoe je het KPN modem kunt aansluiten op een smart TV.

Als je de KPN-modem al geruime tijd gebruikt om verbinding te maken met Smart TV, maar onlangs een foutcode 141 krijgt bij het tot stand brengen van een verbinding tussen KPN en Smart TV, volg dan de onderstaande stappen voor een gids voor het oplossen van problemen.

Stappen om de Kpn-foutcode 141 op te lossen bij verbinding met Smart TV

1. Zorg er allereerst voor dat er geen storing is van interne problemen die KPN ervaart op jouw locatie.

2. Om te controleren op interne problemen door de KPN-website te bezoeken, uw postcode en huisnummer in te voeren en vervolgens te controleren op storingen.

Als er geen storingen zijn, start u uw KPN-modem als volgt opnieuw op:

1. Schakel de KPN uit door je KPN-modem uit het stopcontact te halen.

2. Wacht ongeveer 10 seconden en steek de modem vervolgens weer in het stopcontact.

3. Wacht nu tot het internetlampje op het KPN-modem begint te knipperen of groen wordt.

4. Koppel vervolgens de tv los van de stroombron en wacht 30 seconden. Zet hem weer aan en wacht tot de afbeelding op het scherm verschijnt.

Is de tv aangesloten op het KPN-modem en ontvangt hij signalen? Zo niet, volg dan deze:

1. Volg de kabel tussen het KPN-modem en de tv en zorg dat deze goed zijn aangesloten.

2. Zorg ervoor dat de kabel aan beide uiteinden stevig is aangesloten en niet los zit.

3. Controleer of er slijtage aan de kabel is, in dat geval moet u de draad vervangen.

4. Koppel de Ethernet-kabel los van het KPN-modem en de tv, wacht 10 seconden en sluit deze vervolgens weer aan.

Deze stappen zouden uw probleem moeten oplossen. Bel ons Bellen KPN Telefoonnummer en maak verbinding met de meest competente KPN-agenten voor het geval geen van de bovenstaande stappen uw problemen heeft verholpen. We zullen u alternatieve stappen bieden, uw probleem opnieuw bekijken en het probleem in een mum van tijd vanaf de wortel oplossen.


Comments

Popular posts from this blog

Los de fout 2 Glitches voor uw Kpn-verbinding op: Beknopte handleiding

Hoe gebruik en creëer je een statisch IP-adres op KPN Experiabox V10?

KPN 24 * 7-ondersteuning: hoe u KPN WI-FI-verbindingsstoringen verhelpt!