Wat moet ik doen om het verdwijnende probleem met de draadloze Kpn-verbinding op te lossen?

 KPN biedt een van de beste internetverbindingen ter wereld, maar soms kunnen wifi-gebruikers van KPN problemen ondervinden. Sommige van onze klanten melden dat hun draadloze verbinding steeds wegviel. Als u hetzelfde probleem ondervindt, raadpleeg dan dit artikel voor hetzelfde.

Heeft u een ander probleem met betrekking tot KPN? Bel ons KPN-telefoonnummer voor snelle oplossingen hiervoor.

Volg de onderstaande stappen om het verdwijnende probleem met de draadloze verbinding met KPN op te lossen.

Stappen om het verdwijnende probleem met de draadloze Kpn-verbinding op te lossen

Stap 1:

1. Zorg ervoor dat er geen schade is aan de modem, ethernetkabel of andere hardware die bij KPN hoort.

2. Zoek naar gedraaide draden of knip de draad af en vervang dergelijke kabels onmiddellijk.

3. Zet nu de aan/uit-knop van de router uit en koppel de stroomadapter voor KPN los.

4. Wacht ongeveer 5 minuten en sluit vervolgens de stroomadapter voor KPN weer aan.

5. Wacht tot alle lampjes op het KPN-modem weer aan gaan of knipperen.

6. Probeer verbinding te maken met internet, start uw apparaat opnieuw op en schakel de KPN-modem weer uit voor 5 minuten als de draadloze KPN-verbinding weer wegvalt.

Stap 2: Als het probleem zich blijft voordoen, reset dan het KPN-modem

1. Terwijl het KPN-modem nog aan staat, draait u het KPN-modem om zodat de onderkant naar u toe is gericht.

2. Zoek de RESET-optie die op het KPN-modem staat geschreven en zoek er een geheel naast.

3. Pak nu een rechtgebogen paperclip en druk op het gaatje naast reset.

4. Je ziet een knop onder het gaatje, druk deze knop in totdat de lampjes op het KPN modem rood worden.

5. Het resetproces voor KPN begint, het duurt maximaal 30 minuten voordat het resetproces is voltooid.

6. Wacht tot de reset is voltooid en zorg ervoor dat u de KPN-modem tijdens dit proces niet uitschakelt, anders kan er hardwareschade optreden.

Stap3:

1. Zorg ervoor dat u geen storing ondervindt van netwerkadapters naast u.

2. Wijzig in dat geval het bandbreedtekanaal voor uw KPN-router van 2,4 GHz naar 5 GHz.

3. Voer een snelheidstest uit voor je KPN-verbinding om er zeker van te zijn dat een slechte verbinding dit probleem niet veroorzaakt.

4. Als u een lage internetsnelheid krijgt, kiest u voor een beter verbindingspakket of neemt u contact op met ISP voor meer informatie.

We hopen dat deze blog nuttig voor je was, bel ons dan op ons KPN Bellen Telefoonnummer Nederland als deze stappen je niet hebben geholpen om het probleem op te lossen voor alternatieve stappen voor probleemoplossing. We zullen u onmiddellijke oplossingen voor uw probleem bieden nadat we het geduldig hebben onderzocht, dus bel, e-mail of chat nu met ons.


Comments

Popular posts from this blog

Los de fout 2 Glitches voor uw Kpn-verbinding op: Beknopte handleiding

Hoe gebruik en creëer je een statisch IP-adres op KPN Experiabox V10?

Hoe u uw Kpn Experia-box snel kunt resetten?