Wat te doen als een webpagina niet laadt tijdens het gebruik van KPN Wifi?

 KPN biedt een van de snelste internetverbindingen, maar soms kun je problemen ondervinden bij het bezoeken van een site van twee. Dit probleem treedt meestal op als gevolg van kleine storingen of problemen met de website, maar in zeldzame gevallen kan het probleem optreden als gevolg van een probleem met uw KPN-modem.

Bel ons op ons KPN telefoonnummer Als u denkt dat uw KPN-modem niet goed werkt voor onmiddellijke reparatie.

Lees deze gids voor probleemoplossing als een pagina niet wordt geladen in een webbrowser terwijl deze is verbonden met WiFi van KPN en los het probleem op door de onderstaande stappen te volgen.

Te doen stappen als een webpagina niet laadt tijdens het gebruik van KPN Wifi

Stap 1:

1. Sluit het huidige tabblad en probeer een andere pagina te bezoeken om ervoor te zorgen dat problemen met deze specifieke webpagina het probleem niet veroorzaken.

2. Als je een andere pagina kunt laden, ligt het probleem niet bij KPN, maar bij de webpagina zelf.

3. U kunt proberen de cache, cookies en browsergeschiedenis te wissen om problemen met webpagina's op te lossen.

4. Neem contact op met de beheerder van de webpagina voor meer informatie, of gebruik VPN omdat de webpagina mogelijk niet beschikbaar is op uw locatie

Stap 2: Als er geen pagina wordt geladen, verbindt u KPN met een ander apparaat om te controleren of het een apparaatgerelateerd probleem is.

1. Als je via KPN op andere apparaten kunt internetten, update dan de nieuwste netwerkadapter.

2. Druk tegelijkertijd op de Windows- en R-toets om het vak Uitvoeren te openen en typ: devmgmt.msc.

3. Wanneer Apparaatbeheer wordt geopend, gaat u naar beneden en vouwt u het gedeelte NETWERKADAPTER uit.

4. Klik hier met de rechtermuisknop op DRAADLOOS DRIVER en selecteer VERWIJDEREN.

5. Start nu uw apparaat opnieuw op om het stuurprogramma voor het draadloze netwerk opnieuw te installeren.

Stap 3: Als je ook op een ander apparaat geen internettoegang hebt, doe dan dit:

1. Zorg dat er geen netwerkstoring is op jouw locatie door KPN aan te sluiten.

2. Start uw KPN-modem opnieuw op door deze los te koppelen van de stroombron en vervolgens weer aan te sluiten.

3. Probeer opnieuw verbinding te maken met internet zodra alle lampjes beginnen te flikkeren of aan gaan.

4. Als het probleem zich blijft voordoen, controleer dan of er geen hardwareschade is aan uw KPN-box.

5. Repareer de schade direct of vervang ze door een nieuwe.

6. Reset je KPN-modem door de RESET-knop aan de onderkant van de KPN-router in te drukken.

7. Zodra het resetten is voltooid, verbindt u KPN opnieuw met uw apparaat

Meer vragen over KPN WiFi? Bel ons op ons KPN telefoonnummer Nederland voor verdere vragen hierover. We zullen u zo goed mogelijk helpen en al uw vragen onmiddellijk oplossen, dus bel, e-mail of chat nu met ons.

Comments

Popular posts from this blog

Los de fout 2 Glitches voor uw Kpn-verbinding op: Beknopte handleiding

Hoe gebruik en creëer je een statisch IP-adres op KPN Experiabox V10?

Hoe u uw Kpn Experia-box snel kunt resetten?